Uvodić, A. (2017). Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić, Anđela. "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić, A. (2017). 'Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
Uvodić A. Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186
A. Uvodić, "Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:652186