Glavinić, J. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić, Jerko. "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić, J. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 06 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
Glavinić J. Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2017 [cited 2025 April 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694
J. Glavinić, "Utjecaj marketinških aktivnosti na motivaciju mladih za volontiranje", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:066694