Čubrić, A. (2018). Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić, Antonia. "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić, Antonia. "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić, A. (2018). 'Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
Čubrić A. Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781
A. Čubrić, "Strategije širenja poslovanja na međunarodnom tržištu-akvizicija ili izvoz? : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:773781