undergraduate thesis
MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA
Završni rad

Begonja, Leona
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Begonja, L. (2018). MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja, Leona. "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja, Leona. "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja, L. (2018). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

Begonja L. MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499

L. Begonja, "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499