Begonja, L. (2018). MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499
Begonja, Leona. "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499
Begonja, Leona. "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499
Begonja, L. (2018). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499
Begonja L. MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2018 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499
L. Begonja, "MARKETINŠKA STRATEGIJA UPRAVLJANJA PROIZVODOM NA PRIMJERU SEASPA HIDROMASAŽNIH KADA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:014499