Mamić, T. (2019). UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123
Mamić, Tina. "UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123
Mamić, Tina. "UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123
Mamić, T. (2019). 'UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123
Mamić T. UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2019 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123
T. Mamić, "UTJECAJ AKTIVNOSTI E-MARKETINGA NA PRODAJU USLUGA TURISTIČKIH AGENCIJA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:741123