Stolica, M. (2020). KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553
Stolica, Marko. "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553
Stolica, Marko. "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553
Stolica, M. (2020). 'KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553
Stolica M. KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553
M. Stolica, "KORIŠTENJE METRIKE MARKETINGA „STOPA PREMIJSKE CIJENE“ PRI ANALIZIRANJU CIJENE NOĆENJA NA PRIMJERU HOTELA BAŠTINA ANTIQUE SPLIT : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:212553