Žilić, M. (2020). ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić, Martina. "ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić, Martina. "ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić, M. (2020). 'ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 27 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
Žilić M. ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607
M. Žilić, "ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:439607