Rožić, I. (2020). MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545
Rožić, Iva. "MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545
Rožić, Iva. "MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545
Rožić, I. (2020). 'MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545
Rožić I. MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545
I. Rožić, "MARKETINŠKE STRATEGIJE KOZMETIČKE INDUSTRIJE I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:357545