Vuković, I. (2020). Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković, Ivana. "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković, Ivana. "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković, I. (2020). 'Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
Vuković I. Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2020 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547
I. Vuković, "Značaj online kupovine u procesu donošenja odluke o kupnji u modnoj industriji : Završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:573547