master's thesis
ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA
Diplomski rad

Čotić, Dominika
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Čotić, D. (2021). ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213833

Čotić, Dominika. "ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213833

Čotić, Dominika. "ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213833

Čotić, D. (2021). 'ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213833

Čotić D. ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213833

D. Čotić, "ULOGA OSOBNIH I DEMOGRAFSKIH ČIMBENIKA U NAMJERU ONLINE KUPOVINE KOD POTROŠAČA : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213833