master's thesis
UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA
diplomski rad

Špar, Ane
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Špar, A. (2016). UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:877623

Špar, Ane. "UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:877623

Špar, Ane. "UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:877623

Špar, A. (2016). 'UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 09 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:877623

Špar A. UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2025 January 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:877623

A. Špar, "UPRAVLJANJE MULTIMEDIJALNOM PROMOCIJOM DESTINACIJE ZA PRIVLAČENJE NOVIH TURISTIČKIH SEGMENATA : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:877623