Kolenda, M. (2021). ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160
Kolenda, Morena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160
Kolenda, Morena. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160
Kolenda, M. (2021). 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 12 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160
Kolenda M. ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2024 October 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160
M. Kolenda, "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU DESTINACIJE NA PRIMJERU GRADA ZAGREBA : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:997160