prikaz prve stranice dokumenta ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU
Završni rad

Barišić, Ana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Barišić, A. (2021). ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425

Barišić, Ana. "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425

Barišić, Ana. "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425

Barišić, A. (2021). 'ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 15 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425

Barišić A. ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2021 [cited 2022 August 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425

A. Barišić, "ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU : Završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:760425