Petrušić, A. (2022). UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386
Petrušić, Ante. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386
Petrušić, Ante. "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386
Petrušić, A. (2022). 'UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386
Petrušić A. UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386
A. Petrušić, "UTJECAJ KVALITETE I CIJENE NA LOJALNOST MARKI NA TRŽIŠTU ODJEĆE : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:279386