Paraman, M. (2022). Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599
Paraman, Marija. "Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599
Paraman, Marija. "Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599
Paraman, M. (2022). 'Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599
Paraman M. Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599
M. Paraman, "Primjena event marketinga u neprofitnim organizacijama na primjeru DUMP Days konferencije : završni rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:320599