Perić, M. (2022). UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić, Magdalena. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić, Magdalena. "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić, M. (2022). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 18 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
Perić M. UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2022 [cited 2024 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598
M. Perić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI' : završni rad", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:273598