prikaz prve stranice dokumenta Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero

Radica, Mihaela
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Radica, M. (2023). Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica, Mihaela. "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica, Mihaela. "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica, M. (2023). 'Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 03 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

Radica M. Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 May 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308

M. Radica, "Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:651308