Grljušić, A. (2016). DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695
Grljušić, Anđela. "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695
Grljušić, Anđela. "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695
Grljušić, A. (2016). 'DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 12 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695
Grljušić A. DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2016 [cited 2025 January 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695
A. Grljušić, "DRUŠTVENI MEDIJI KAO KLJUČAN FAKTOR PRILIKOM ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE : Diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:449695