prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije

Pelivan, Ivana
University of Split
Faculty of economics Split

Cite this document

Pelivan, I. (2023). Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije (Undergraduate thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan, Ivana. "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije." Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan, I. (2023). 'Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije', Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 15 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

Pelivan I. Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije [Undergraduate thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2023 [cited 2024 April 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889

I. Pelivan, "Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije", Undergraduate thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:555889