Radeljić, M. (2015). POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad (Master's thesis). Split: University of Split, Faculty of economics Split. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić, Marin. "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić, Marin. "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad." Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić, M. (2015). 'POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad', Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, accessed 30 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
Radeljić M. POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad [Master's thesis]. Split: University of Split, Faculty of economics Split; 2015 [cited 2024 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043
M. Radeljić, "POVEZANOST VRIJEDNOSTI BRANDA I USPJEŠNOSTI POSLOVANJA NA PRIMJERU AUTOINDUSTRIJE : diplomski rad", Master's thesis, University of Split, Faculty of economics Split, Split, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213043