@mastersthesis{efst:5526, author = {{Pelivan, Ivana}}, title = {{Utjecaj kulture na marketinške aktivnosti tvrtki iz kozmetičke industrije}}, } @mastersthesis{efst:5383, author = {{Radica, Mihaela}}, title = {{Čimbenici ponašanja potrošača i njihove marketinške implikacije na primjeru tvrtke Ferrero}}, } @mastersthesis{efst:5790, author = {{Kolenda, Morena}}, title = {{ANALIZA UTJECAJA INFLUENCER MARKETINGA NA KUPOVNE ODLUKE GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efst:5579, author = {{Jerčić, Antea}}, title = {{Oglašavanje i komunikacija na hrvatskom tržištu kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{efst:5780, author = {{Stjepić, Dora}}, title = {{Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{efst:5779, author = {{Markov, Stella}}, title = {{Upravljanje promocijom na primjeru tvrtke „Tommy d.o.o.“}}, } @mastersthesis{efst:5527, author = {{Delija, Antea}}, title = {{Vanjsko oglašavanje u turizmu i njegov utjecaj na ponašanje potrošača}}, } @phdthesis{efst:5279, author = {{Smajo, Jure}}, title = {{IDENTIFIKACIJA S ORGANIZACIJOM KAO ČIMBENIK ANGAŽIRANOSTI I RADNOG UČINKA PRODAJNOG OSOBLJA}}, } @mastersthesis{efst:5134, author = {{Ćurić, Ivana}}, title = {{UTJECAJ KULTURNIH, DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ĈIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAĈA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE '' LB D.O.O.''}}, } @mastersthesis{efst:5266, author = {{Lozić, Ivan}}, title = {{UTJECAJ SPONZORSTVA U SVIJETU SPORTA NA NAVIJAČE I NJIHOVE KUPOVNE ODLUKE}}, } @mastersthesis{efst:5129, author = {{Bandić, Matea}}, title = {{ANALIZA PRIMJENE DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI}}, } @mastersthesis{efst:5128, author = {{Jurčić, Valentina}}, title = {{IZLOG PRODAVAONICE I UTJECAJ NJEGOVOG UREĐENJA NA PONAŠANJE KUPACA}}, } @mastersthesis{efst:5135, author = {{Talić, Luciana}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:5139, author = {{Perić, Magdalena}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'RIMAC AUTOMOBILI'}}, } @mastersthesis{efst:4476, author = {{Ugrina, Blanka}}, title = {{STAVOVI I LOJALNOST POTROŠAČA NA PRIMJERU MARKE FRANCK KAVE}}, } @mastersthesis{efst:4375, author = {{Mužinić, Nikolina}}, title = {{TEHNIKE PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA U OGLASIMA I NA PRODAJNOM MJESTU}}, } @mastersthesis{efst:4351, author = {{Jurić, Josipa}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠIVAČKIH MEDIJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA: TRADICIONALNI VS SUVREMENI MEDIJI}}, } @mastersthesis{efst:4511, author = {{Žaja, Maja}}, title = {{UTJECAJ ZADOVOLJSTVA BANKARSKIM USLUGAMA NA LOJALNOST KLIJENATA}}, } @mastersthesis{efst:4202, author = {{Barač, Kristina}}, title = {{ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU DROGERIJE}}, } @mastersthesis{efst:4246, author = {{Ivanković, Andrea}}, title = {{OGLAŠAVANJE NA MEĐUNARODNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU TVRTKE L'ORÉAL (BREND L'ORÉAL PARIS)}}, } @mastersthesis{efst:4410, author = {{Balaić-Marmun, Doris}}, title = {{PRIMJENA I ANALIZA REFERENTNIH GRUPA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efst:4750, author = {{Popović, Lucija}}, title = {{PRIMJENA KULTURNIH VRIJEDNOSTI U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efst:4255, author = {{Cigić, Tina}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE KONZUM PLUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:4475, author = {{Begonja, Anamarija}}, title = {{UTJECAJ KOGNITIVNE I AFEKTIVNE KOMPONENTE NA KONATIVNU KOMPONENTU STAVA- PRIMJER ASOS}}, } @mastersthesis{efst:4254, author = {{Klepo, Ivona}}, title = {{KUPOVNO PONAŠANJE I PREFERENCIJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU MOBILNE TELEFONIJE}}, } @mastersthesis{efst:4289, author = {{Jelaš, Sandra}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH, OSOBNIH I PSIHOLOŠKIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA MARKETINŠKU STRATEGIJU TVRTKE 'HARIBO'}}, } @mastersthesis{efst:4090, author = {{Jaranović, Marija}}, title = {{INTERNET KAO IZVOR INFORMACIJA U PROCESU ODLUČIVANJA O KUPNJI}}, } @mastersthesis{efst:4404, author = {{Borčić, Martina}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @phdthesis{efst:4793, author = {{Antičić, Nina}}, title = {{UTJECAJ PERCEPCIJE SUSTAVA ISPORUKE VRIJEDNOSTI NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST KUPACA: MEDIJATORSKA ULOGA APSORPCIJSKOG KAPACITETA}}, } @mastersthesis{efst:3696, author = {{Ocvirek, Anita}}, title = {{ANALIZA E-MAIL MARKETINGA U E-TRGOVINI NA PRIMJERU MARKE APIPET}}, } @mastersthesis{efst:3719, author = {{Žilić, Martina}}, title = {{ANALIZA KULTURNIH ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE MCDONALD'S}}, } @mastersthesis{efst:3695, author = {{Škalic, Martina}}, title = {{ANALIZA OGLASA NA PRIMJERU ZDRAVSTVENE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{efst:3697, author = {{Hraste, Lea}}, title = {{ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU DROGERIJE}}, } @mastersthesis{efst:3832, author = {{Rako, Anita}}, title = {{ANALIZA SITUACIJSKIH ČIMBENIKA NA PRIMJERU SUPERMARKETA}}, } @mastersthesis{efst:3752, author = {{Jelinić, Anita}}, title = {{ANALIZA WEB STRANICA NA TRŽIŠTU TURISTIČKIH AGENCIJA}}, } @mastersthesis{efst:3927, author = {{Dželalija, Željka}}, title = {{Analiza web stranica u bankarstvu i percepcija korisnika o istima}}, } @mastersthesis{efst:3671, author = {{Šiško, Branimir}}, title = {{DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE AMAZON.COM,INC}}, } @mastersthesis{efst:3746, author = {{Mađor, Tina}}, title = {{DIGITALNI MARKETING NA PRIMJERU TVRTKE STARBUCKS}}, } @mastersthesis{efst:3700, author = {{Grubišić, Rita}}, title = {{KUPOVNO PONAŠANJE I PREFERENCIJE POTROŠAČA NA TRŽIŠTU MOBILNE TELEFONIJE}}, } @mastersthesis{efst:3670, author = {{Nast, Dea}}, title = {{Kupovno ponašanje i preferencije potrošača na tržištu odjeće}}, } @mastersthesis{efst:3668, author = {{Markov, Stella}}, title = {{MARKETING STRATEGIJA NA PRIMJERU PUTNIČKE AGENCIJE EXPLORA}}, } @mastersthesis{efst:3669, author = {{Marković, Ana}}, title = {{PROMOCIJSKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU TVRTKE KAUFLAND}}, } @mastersthesis{efst:3895, author = {{Ravlić, Mila}}, title = {{VIRALNI MARKETING I NJEGOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:3753, author = {{Lavčević, Andrea}}, title = {{UTJECAJ BLAGDANA I POSEBNIH PRIGODA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I MARKETERA}}, } @mastersthesis{efst:3334, author = {{Beader, Karlo}}, title = {{ANALIZA PRODAJNOG PROCESA NA PRIMJERU TVRTKE KRAŠ}}, } @mastersthesis{efst:3672, author = {{Odžić, Paula}}, title = {{UTJECAJ MATERIJALIZMA I INOVATIVNOSTI NA KUPNJU LUKSUZNIH MODNIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:3665, author = {{Marjanović, Magdalena}}, title = {{ANALIZA STRATEGIJE DIGITALNOG MARKETINGA NA PRIMJERU BRENDA JANA}}, } @mastersthesis{efst:3280, author = {{Glumac, Antun}}, title = {{KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA PUTEM INTERNETA}}, } @mastersthesis{efst:3296, author = {{Klišanić, Dijana}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI}}, } @phdthesis{efst:4507, author = {{Martić Kuran, Linda}}, title = {{ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE}}, } @mastersthesis{efst:3172, author = {{Vrgoč, Mirna}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO OGLAŠAVANJE U IGRAMA NA SREĆU NA PRIMJERU PODUZEĆA „HRVATSKA LUTRIJA D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efst:3951, author = {{Martinović, Dora}}, title = {{Internet kao izvor informacija u procesu odlučivanja o kupnji}}, } @mastersthesis{efst:2901, author = {{Kočić, Edita}}, title = {{UTJECAJ INFLUENCERA NA ODLUKU O KUPOVINI KOD POTROŠAČA U RH}}, } @mastersthesis{efst:2837, author = {{Guzić, Marija}}, title = {{UČINKOVITOST OGLAŠAVANJA PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA NA PRIMJERU HOTELA ZADARSKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{efst:3069, author = {{Režić, Antonia}}, title = {{UTJECAJ NEGATIVNIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:2784, author = {{Ćapeta, Borna}}, title = {{INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU PODUZEĆA GALEB}}, } @mastersthesis{efst:1982, author = {{Barišić, Petra}}, title = {{NATIVNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI POTROŠAČA I FAZE PERCEPTIVNOG PROCESA}}, } @mastersthesis{efst:2257, author = {{Vuković, Ana}}, title = {{ISTRAŽIVANJE PREFERENCIJA ZARUČENIH PAROVA U INDUSTRIJI VJENČANJA}}, } @mastersthesis{efst:1946, author = {{Lažeta, Branimir}}, title = {{PERCEPCIJA PROJEKTA AKCIJE „KUPUJMO HRVATSKO“ TE NJEZINA PROMOCIJA}}, } @mastersthesis{efst:1931, author = {{Cvitanović, Ana}}, title = {{UTJECAJ APELA NA SEKS U OGLAŠAVANJU NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:2247, author = {{Žuljević, Kristina}}, title = {{UTJECAJ IZABRANIH AKTIVNOSTI UNAPRJEĐENJA PRODAJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @phdthesis{efst:1884, author = {{Perkušić Malkoč, Danijela}}, title = {{Utjecaj obilježja potrošača te situacijskih čimbenika na oblik odnosa između zadovoljstva i ishoda od zadovoljstva}}, } @phdthesis{efst:1925, author = {{Tonković Pražić, Ivana}}, title = {{Utjecaj osobnih vrijednosti na stilove odlučivanja kupaca na tržištu automobila}}, } @mastersthesis{efst:1821, author = {{Pletikosić, Ivona}}, title = {{LOJALNOST POTROŠAČA NA TRŽIŠTU DROGERIJSKIH PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:1638, author = {{Šiško, Mario}}, title = {{KSENOFILIJA U KONTEKSTU PONAŠANJA POTROŠAČA: UZROCI I POSLJEDICE}}, } @mastersthesis{efst:1645, author = {{Čubelić, Klara}}, title = {{STAV POTROŠAČA PREMA KORIŠTENJU SUBLIMINALNIH PORUKA U OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efst:1690, author = {{Uvodić, Anđela}}, title = {{Stavovi i preferencije potrošača o internetu kao kanalu promocije i prodaje}}, } @mastersthesis{efst:1434, author = {{Ravlić, Mila}}, title = {{UTJECAJ OGLAŠAVANJA NA INTERENTU NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:1717, author = {{Ćurčin, Natalija}}, title = {{Utjecaj gerila marketinga u ugostiteljstvu na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efst:1445, author = {{Ležaić, Marieta}}, title = {{Utjecaj odabranih obilježja ličnosti na kupovinu odjevnih artikala}}, } @mastersthesis{efst:1738, author = {{Buzov, Leonela}}, title = {{Utjecaj osobnih čimbenika (kupca) i karakteristika prodajnog mjesta na impulzivno ponašanje u kupnji}}, } @mastersthesis{efst:1729, author = {{Pandža, Lidija}}, title = {{Faze prodajnog procesa na primjeru tvrtke Niva d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:1208, author = {{Kočić, Edita}}, title = {{PREFERENCIJE POTROŠAČA U POGLEDU PUTOVANJA I IMPLIKACIJE ZA TURISTIČKE AGENCIJE}}, } @mastersthesis{efst:1667, author = {{Ružić, Marin}}, title = {{Utjecaj Imidža marke na namjeru kupovine ( primjer IKEA )}}, } @mastersthesis{efst:1444, author = {{Režić, Antonia}}, title = {{Analiza situacijskih čimbenika na primjeru supermarketa}}, } @mastersthesis{efst:1030, author = {{Juretić, Ivana}}, title = {{STAVOVI POTROŠAČA NA PRIMJERU MARKE PAMPERS}}, } @phdthesis{efst:1779, author = {{Perić, Tomislav}}, title = {{Odgovori potrošača na izabrane aktivnosti unapređenja prodaje: sniženja cijena i degustacije}}, } @mastersthesis{efst:1862, author = {{Banović, Josip}}, title = {{Marketinška komunikacija receptnih i bezreceptnih lijekova i njezin utjecaj na propisivanje istih}}, } @mastersthesis{efst:1864, author = {{Grčić Težulat, Tea}}, title = {{Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke}}, } @mastersthesis{efst:936, author = {{Kamber, Ivana}}, title = {{UTJECAJ PRODAJNOG OSOBLJA I OGLAŠAVANJA NA PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU TVRTKE TOMIĆ&CO. D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:1863, author = {{Zubac Musa, Mea}}, title = {{Utjecaj usmene predaje u online okruženju na izbor privatnog smještaja za odmor}}, } @mastersthesis{efst:697, author = {{Marić, Zvonimir Tonći}}, title = {{ANALIZA PRODAJNOG PROCESA NA PRIMJERU IZABRANIH TVRTKI}}, } @mastersthesis{efst:896, author = {{Varvodić, Ivana}}, title = {{KUPOVNO PONAŠANJE I MODEL ,,VELIKIH PET'' FAKTORA LIČNOSTI}}, } @mastersthesis{efst:631, author = {{Mandarić, Ivan}}, title = {{PERCEPCIJA KVALITETE USLUGE U BANKARSKOM SEKTORU}}, } @mastersthesis{efst:559, author = {{Golemac, Maja}}, title = {{PRISTUP KUPCU I PREZENTACIJA PROIZVODA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efst:558, author = {{Ljubičić, Marko}}, title = {{PRISTUP KUPCU I PREZENTACIJA PROIZVODA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efst:561, author = {{Šutalo, Rafael}}, title = {{TRAŽENJE KUPACA NA POSLOVNOM TRŽIŠTU NA PRIMJERU PODUZEĆA „CEMEX HRVATSKA“ I „PRESIDENT HOTEL“}}, } @mastersthesis{efst:632, author = {{Žižak, Antonela}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKOM NA PRIMJERU KOMPANIJE „NIKE“}}, } @mastersthesis{efst:630, author = {{Kalinić, Nikola}}, title = {{UTJECAJ MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA PONAŠANJE POTROŠAČA U DUHANSKOJ INDUSTRIJI}}, } @mastersthesis{efst:711, author = {{Vukoja, Ines}}, title = {{UTJECAJ PERCIPIRANE KVALITETE USLUGA NA ZADOVOLJSTVO I POVJERENJE KORISNIKA U BANKARSTVU}}, } @mastersthesis{efst:865, author = {{Altaga, Ivona}}, title = {{UTJECAJ PROGRAMA LOJALNOSTI NA PONAŠANJE POTROŠAČA MALOPRODAJNIH TRGOVAČKIH LANACA}}, } @mastersthesis{efst:562, author = {{Pavlović, Luka}}, title = {{VOĐENJE PRODAJNOG RAZGOVORA I ZAKLJUČIVANJE PRODAJE NA POSLOVNOM TRŽIŠTU}}, } @mastersthesis{efst:691, author = {{Kartelo, Marko}}, title = {{ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST POTROŠAČA PREMA MARKAMA}}, } @mastersthesis{efst:722, author = {{Bolčić, Ivana}}, title = {{„PREFERENCIJA POTROŠAČA U ODABIRU TRGOVAČKIH LANACA NA PODRUČJU GRADA SPLITA“}}, } @mastersthesis{efst:673, author = {{Brezec, Bruno}}, title = {{NASTUP OBRTA „OK STIPE“ NA SAJMU I IMPLIKACIJE NA POSLOVANJE}}, } @phdthesis{efst:1880, author = {{Jelčić, Sandra}}, title = {{Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje}}, } @book{efri:2332, author = {{Grbac, Bruno and Lončarić, Dina}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja}}, }