pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efst:5871,thesis,"Stavovi potrošača o privatnosti i korištenju besplatnih usluga","Kozina, Sara",,,,,,,, efst:5461,thesis,"Strateška primjena društvenih medija u marketingu - studij slučaja ""Fenty Beauty""","Jerković, Ela",,,,,,,, efst:5426,thesis,"MOTIVACIJSKI ČIMBENICI KAO DETERMINANTE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA EKOLOŠKE HRANE","Čavka, Viktoria",,,,,,,, efst:5874,thesis,"Alati digitalnog oglašavanja restorana u Trogiru","Jozak, Antonela",,,,,,,, efst:5780,thesis,"Subliminalno oglašavanje i njegov utjecaj na odluku o kupnji","Stjepić, Dora",,,,,,,, efst:5521,thesis,"TRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE U SPORTU - PRIMJER HNK HAJDUK","Žeravica, Josip",,,,,,,, efst:5900,thesis,"ULOGA INFLUENCERA U TURIZMU","Ćapin, Ivana",,,,,,,, efst:5326,dissertation,"ZNAČAJ KVALITETE MEĐUOSOBNIH ODNOSA ZA USPJEŠNOST PROJEKATA U SEKTORU PROFESIONALNIH USLUGA","Maričić, Mirela",,,,,,,, efst:5032,thesis,"PROMOCIJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA U SPORTU – PRIMJER NOGOMETA","Crnjac, Ivana",,,,,,,, efst:5147,thesis,"SPECIFIČNOSTI PROMOCIJE PUTEM INTERNETA U NEPROFITNIM ORGANIZACIJAMA - PRIMJER PJEVAČKOG ZBORA","Mlikota, Ante",,,,,,,, efst:5185,thesis,"Marketinške aktivnosti financijskih institucija","Ugrin, Andrea",,,,,,,, efst:4843,thesis,"POTROŠAČKE PERCEPCIJE AKTIVIZMA MARKE I NJEGOVA ULOGA U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI PODUZEĆA","Golubić, Ema",,,,,,,, efst:5146,thesis,"GENERACIJA Z KAO KORISNICI USLUGA - KLJUČNI ČIMBENICI U ODABIRU USLUGE RESTORANA","Mikačić, Dominik",,,,,,,, efst:4929,thesis,"STRAH OD PROPUŠTENE PRILIKE U EMAIL MARKETINGU","Kelava, Filip",,,,,,,, efst:4448,thesis,"GERILSKI MARKETING","Milostić, Zara",,,,,,,, efst:4562,thesis,"MARKETING U EKONOMIJI DIJELJENJA","Pobi, Lucija",,,,,,,, efst:4317,thesis,"MARKETINŠKE SPECIFIČNOSTI DRUŠTVENIH MREŽA","Lukić, Darija",,,,,,,, efst:4371,thesis,"PRIPOVIJEDANJE U PROMOCIJI","Banović, Maria",,,,,,,, efst:4174,thesis,"ULOGA DIGITALNIH KANALA U IZGRADNJI MARKE","Kozina, Sara",,,,,,,, efst:4660,thesis,"ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U ODRŽAVANJU ODNOSA S GOSTIMA – PRAKSA PRIVATNIH IZNAJMLJIVAČA U RH","Vojnović, Mirna",,,,,,,, efst:4306,thesis,"ULOGA EMOCIJA U MARKETINGU","Sarić, Tea",,,,,,,, efst:4249,thesis,"PANDEMIJA I KUPOVNE NAVIKE U INTERNET KUPOVINI","Bralić, Berislav",,,,,,,, efst:4228,thesis,"UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH","Kekez, Antonija",,,,,,,, efst:4115,thesis,"BIG DATA IN MARKETING","Petričić, Toni",,,,,,,, efst:4200,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U BRENDIRANJU DESTINACIJE - PRIMJER FACEBOOK I INSTAGRAM","Krivić, Aneta",,,,,,,, efst:4137,thesis,"DETERMINANTE KOJE UTJEČU NA RECIKLIRANJE NA PRIMJERU KUĆANSTAVA GRADA KAŠTELA","Buzov, Antonija",,,,,,,, efst:4364,thesis,"MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA","Elez, Šime",,,,,,,, efst:3741,thesis,"DETERMINANTE UTJECAJA POJEDINACA NA DRUŠTVENIM MREŢAMA – PRIMJER INSTAGRAMA","Šerić, Jelena",,,,,,,, efst:3734,thesis,"MARKETINŠKE IMPLIKACIJE ODNOSA PRIVATNOSTI I PERSONALIZACIJE NA INTERNETU","Kraljević, Marja",,,,,,,, efst:3688,thesis,"ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA","Šimić, Marija",,,,,,,, efst:3844,thesis,"ULOGA PERCIPIRANE ETIČNOSTI NA ODABIR MARKE PROIZVODA","Dilber, Josipa",,,,,,,, efst:3686,thesis,"UPRAVLJANJE MARKOM I IMPULZIVNO KUPOVNO PONAŠANJE","Sablić, Brigita",,,,,,,, efst:3875,thesis,"UTJECAJ ONLINE RECENZIJA NA IMIDŽ I PRODAJU HOTELA","Pavić, Ana",,,,,,,, efst:4507,dissertation,"ČIMBENICI UTJECAJA NA NAMJERU KUPOVINE EKOLOŠKI DIZAJNIRANE ODJEĆE","Martić Kuran, Linda",,,,,,,, efst:2542,thesis,"ANALIZA AKTIVNOSTI e-MARKETINGA U MUZEJIMA : STUDIJA SLUČAJA MUZEJA IVANA MEŠTROVIĆA","Meštrović, Stjepan",,,,,,,, efst:2844,thesis,"MARKETING PUTEM UTJECAJNIH POJEDINACA – PRIMJER INSTAGRAMA","Ivasečko, Natalija",,,,,,,, efst:2836,thesis,"UTJECAJ FACEBOOK ZAJEDNICA BRENDA NA STAVOVE CILJNIH JAVNOSTI","Gušavac, Tanja",,,,,,,, efst:2751,thesis,"ULOGA ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE U ODABIRU USLUGA VISOKE ULJUČENOSTI","Brkan, Ana",,,,,,,, efst:1962,thesis,"DETERMINANTE I UTJECAJ POVJERENJA U KORISNIČKE OSVRTE U KONTEKSTU ONLINE TRGOVINE","Ožić Paić, Sanja",,,,,,,, efst:2647,thesis,"DETERMINANTE NAMJERE KUPOVINE PUTEM INTERNETA","Alviž, Paula",,,,,,,, efst:2432,thesis,"POVEZANOST OBLIKA INFORMACIJSKOG SADRŢAJA I MOTIVACIJE POTROŠAČA U KONTEKSTU ODABIRA TURISTIČKE DESTINACIJE","Drašković, Ana",,,,,,,, efst:2598,thesis,"STAVOVI KORISNIKA O PROMOCIJI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: PRIMJER FACEBOOKA","Dukić, Valentino",,,,,,,, efst:2308,thesis,"UTJECAJ ELEKTRONIČKE USMENE PREDAJE NA KUPOVNO PONAŠANJE: PRIMJER FILMSKE INDUSTRIJE","Žure, Antea",,,,,,,, efst:2004,thesis,"UTJECAJ KARAKTERISTIKA VIDEO OGLASA NA NAMJERE NJEGOVOG DIJELJENJA PUTEM DRUŠTVENIH MEDIJA","Budimir Bekan, Tea",,,,,,,, efst:2304,thesis,"UTJECAJ PRIMJENE MARKETINGA TEMELJENOG NA SADRŽAJU NA KREIRANJE I PODIZANJE SVIJESTI POTROŠAČA O MARKI PIVA","Duka, Maja",,,,,,,, efst:2023,thesis,"DETERMINANTE UČINKOVITOSTI OGLAŠAVANJA NA MREŽI NA PRIMJERU OGLAŠAVANJA PUTEM GOOGLE ADWORDS PLATFORME","Pavić, Paula",,,,,,,, efst:1346,thesis,"Utjecaj online recenzija na kupovno ponašanje","Kovačević, Antea",,,,,,,, efst:1813,thesis,"UTJECAJ SADRŽAJA NA UKLJUČENOST POTROŠAČA","Radan, Bruno",,,,,,,, efst:1574,thesis,"ULOGA MOBILNE PLATFORME U PROCESU DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI","Traljić, Davor",,,,,,,,