@mastersthesis{efst:6026, author = {{Dilber, Josipa}}, title = {{TEORIJA ‘’VELIKIH PET’’ KARAKTERISTIKA OSOBNOSTI I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU KORIŠTENJA MODNIH MALOPRODAJNIH MOBILNIH APLIKACIJA}}, } @mastersthesis{efst:5668, author = {{Petričević, Marija}}, title = {{Istraživanje ponašanja korisnika na Youtube platformi: Značaj “Velikih Pet“ karakteristika osobnosti}}, } @mastersthesis{efst:5680, author = {{Braica, Hanna}}, title = {{Značaj motivacijskih čimbenika za ponašanje potrošača: kontekst luksuznih marki}}, } @mastersthesis{efst:5066, author = {{Novokmet, Mario}}, title = {{HRVATSKA IT INDUSTRIJA I NJEZINA PROFITABILNOST}}, } @mastersthesis{efst:5068, author = {{Popović, Valentina}}, title = {{STAVOVI, PONAŠANJE POTROŠAČA I ZADOVOLJSTVO KUPOVINOM U KONTEKSTU NAVIJAČKIH (FAN) PROIZVODA}}, } @mastersthesis{efst:4821, author = {{Rešetar, Nina}}, title = {{PERCEPCIJA POTROŠAČA O ETIČNOSTI I KORISNOSTI NEUROMARKETINGA}}, } @mastersthesis{efst:4488, author = {{Brkan, Ana}}, title = {{ANGAŽIRANOST POTROŠAČA U ODNOSU NA MARKU (CONSUMER BRAND ENGAGEMENT) I ISHODI PONAŠANJA}}, } @mastersthesis{efst:4177, author = {{Kokan, Josipa}}, title = {{KOMUNIKACIJA S POTROŠAČIMA ZA VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE: ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA}}, } @mastersthesis{efst:4450, author = {{Laušić, Mia}}, title = {{OMNICHANNELING: VAŽNOST I ZNAČAJ ZA POTROŠAČE I TVRTKE}}, } @mastersthesis{efst:4173, author = {{Bodrožić-Brnić, Ana}}, title = {{PROMJENE STAVOVA POTROŠAČA PREMA ONLINE KUPNJI ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{efst:4744, author = {{Barišić, Ana}}, title = {{ZNAČAJ TEORIJE VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI ZA STAVOVE POTROŠAČA PREMA VIDEO OGLAŠAVANJU}}, } @mastersthesis{efst:4407, author = {{Huljev, Magdalena}}, title = {{KARAKTERISTIKE OGLASA I PONAŠAJNI ISHODI U KONTEKSTU VIDEO OGLAŠAVANJA}}, } @mastersthesis{efst:4134, author = {{Katavić, Kristina}}, title = {{PERCEPCIJA KARAKTERISTIKA WEB STRANICA I ZNAČAJ ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE}}, } @mastersthesis{efst:3536, author = {{Milinović, Josipa}}, title = {{BIHEVIORALNA EKONOMIJA NA PRIMJERU FINANCIJSKIH TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{efst:3681, author = {{Dragičević, Sara Lucija}}, title = {{KONTROVERZNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI PREMA OGLASIMA I NAMJERA KUPOVINE}}, } @mastersthesis{efst:3897, author = {{Maleničić, Nikolina}}, title = {{PONAŠANJE I PREFERENCIJE RODITELJA KAO KUPACA OPREME ZA BEBE}}, } @mastersthesis{efst:3539, author = {{Krolo, Karla}}, title = {{PROMJENA POTROŠAČKIH NAVIKA ZA VRIJEME PANDEMIJE COVID-19}}, } @mastersthesis{efst:3516, author = {{Kilić, Tina}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA ODABIR TURISTIČKE DESTINACIJE: RAZLIKE MEĐU GENERACIJAMA}}, } @mastersthesis{efst:3588, author = {{Bralić, Jure}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA I POJEDINACA NA KUPOVNE ODLUKE: PERSPEKTIVA GENERACIJE Z}}, } @mastersthesis{efst:3503, author = {{Matas, Petra}}, title = {{ZNAČAJ PERCEPCIJE CIJENA ZA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:3368, author = {{Novokmet, Mario}}, title = {{MOBILNO OGLAŠAVANJE: STAVOVI POTROŠAČA I NAMJERA KUPOVINE}}, } @mastersthesis{efst:3450, author = {{Kovač, Matija}}, title = {{STAVOVI POSLOVNIH KUPACA: PERSPEKTIVA INDUSTRIJE VINA}}, } @mastersthesis{efst:3405, author = {{Purić, Nikolina}}, title = {{STAVOVI POTROŠAČA PREMA ON-LINE KUPOVINI PROIZVODA ŠIROKE POTROŠNJE}}, } @mastersthesis{efst:3451, author = {{Radić, Ivan}}, title = {{UVOĐENJE NOVOG PROIZVODA NA TRŽIŠTE: PRIMJER TVRTKE „HEDERA D.O.O.“}}, } @mastersthesis{efst:3377, author = {{Vranješ, Sara}}, title = {{OČEKIVANJA KUPACA U KONTEKSTU DOSTAVE I POVRATA}}, } @mastersthesis{efst:3534, author = {{Kovačević, Antea}}, title = {{ZNAČAJ ZELENOG MARKETINGA ZA POSLOVNE I INDIVIDUALNE KUPCE}}, } @mastersthesis{efst:2944, author = {{Maretić, Antonia}}, title = {{OUTSOURCING I UPRAVLJANJE RIZICIMA NA PRIMJERU CHARTER-DJELATNOSTI}}, } @mastersthesis{efst:2976, author = {{Milavić, Marija}}, title = {{POVEZANOST DEMOGRAFSKIH I OSOBNIH KARAKTERISTIKA POTROŠAČA SA STILOVIMA HUMORA}}, } @mastersthesis{efst:3156, author = {{Tucanović, Ivan}}, title = {{PRIMJENA ELEMENATA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE NA POVEĆANJE POPULARIZACIJE GAMING INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{efst:2741, author = {{Bogdan, Andrea Rafaela}}, title = {{STAVOVI KORISNIKA PREMA INTERNET I MOBILNOM BANKARSTVU I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO I LOJALNOST BANCI}}, } @mastersthesis{efst:2929, author = {{Ljepotić, Matea}}, title = {{UTJECAJ ELEMENATA OSOBNOSTI MARKE NA LOJALNOST MARKI I ELEKTRONSKU USMENU KOMUNIKACIJU: GENERACIJA „Z“ I MOBILNA INDUSTRIJA}}, } @mastersthesis{efst:2824, author = {{Goljc, Andrea}}, title = {{VIZUALNI MERCHANDISING: PERSPEKTIVE INDIVIDUALNIH I POSLOVNIH KUPACA}}, } @mastersthesis{efst:2744, author = {{Boljat, Ivana}}, title = {{STAVOVI POTROŠAČA PREMA OGLAŠAVANJU NA DRUŠTVENIM MREŽAMA I UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:3065, author = {{Rezo, Danijela}}, title = {{ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA: MEDIJATORNA ULOGA STAVOVA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:2193, author = {{Rako, Marija}}, title = {{APELI U OGLAŠAVANJU I PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:2208, author = {{Dželalija, Željka}}, title = {{DRUŠTVENI STALEŽI I PONAŠANJE POTROŠAČA: PERSPEKTIVE POSLOVNIH I INDIVIDUALNIH KUPACA}}, } @mastersthesis{efst:2413, author = {{Čavala, Gabriela}}, title = {{ONLINE KUPOVNO PONAŠANJE POTROŠAČA NA PRIMJERU STUDENTSKE POPULACIJE}}, } @mastersthesis{efst:2306, author = {{Velagić, Ema}}, title = {{TEORIJA VELIKIH PET ČIMBENIKA OSOBNOSTI U KONTEKSTU ONLINE KUPOVNOG PONAŠANJA POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:2098, author = {{Ban, Jelena}}, title = {{UPRAVLJANJE PROMOTIVNIM I PRODAJNIM AKTIVNOSTIMA NA PRIMJERU TURISTIČKOG SUBJEKTA}}, } @mastersthesis{efst:2412, author = {{Ban, Kate}}, title = {{UTJECAJ VANJSKIH ČIMBENIKA NA IMPULZIVNU KUPOVINU}}, } @mastersthesis{efst:2617, author = {{Radmilović, Ante}}, title = {{ZNAČAJ REFERENTNIH GRUPA ZA PONAŠANJE POTROŠAČA PRI KUPNJI GLAZBENIH INSTRUMENATA}}, } @mastersthesis{efst:1657, author = {{Soldo, Marija}}, title = {{ULOGA I ZNAČAJ ISTRAŽIVANJA NABAVNOG TRŽIŠTA U PROCESU UPRAVLJANJA NABAVOM}}, } @mastersthesis{efst:1737, author = {{Vuletin, Mirjam}}, title = {{Upravljanje lancem opskrbe na primjeru tvrtke Canicula d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:1649, author = {{Vujić, Marijana}}, title = {{Upravljanje nabavnim kategorijama i odnosi s dobavljačima na primjeru tvrtke Bipa d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:1609, author = {{Vuković, Jelena}}, title = {{Upravljanje osobnom prodajom na primjeru Mesne industrije braća Pivac d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:1446, author = {{Selak, Sandra}}, title = {{Upravljanje prodajnim osobljem na primjeru tvrtke Adriatic.hr}}, } @mastersthesis{efst:1576, author = {{Škrinjar, Antonio}}, title = {{Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{efst:1379, author = {{Ugrina, Marina}}, title = {{JAVNA NABAVA NA PRIMJERU PODUZEĆA „TROGIR HOLDING D.O.O“}}, } @mastersthesis{efst:1390, author = {{Jurić, Martina}}, title = {{Organizacija nabavnih procesa na primjeru tvrtke Čulić Elektro Centar d.o.o.}}, } @mastersthesis{efst:786, author = {{Ivasečko, Natalija}}, title = {{USMENA KOMUNIKACIJA: ČIMBENICI OD ZNAČAJA ZA PRIMATELJA INFORMACIJA}}, } @mastersthesis{efst:328, author = {{Cvitković, Mila}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:330, author = {{Pelivan, Andrea}}, title = {{UTJECAJ EMOTIVNIH I RACIONALNIH OGLAŠIVAČKIH APELA NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{efst:329, author = {{Bašić, Kristina}}, title = {{ZNAČAJ SITUACIJSKIH ČIMBENIKA ZA KUPOVINU U SUPERMARKETIMA}}, } @mastersthesis{efst:922, author = {{Obradović, Šime}}, title = {{NABAVNO PONAŠANJE I ODLUČIVANJE U NABAVI NA PRIMJERU HOTELSKOG PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{efst:606, author = {{Rubelj, Matea}}, title = {{UPRAVLJANJE NABAVOM U TRGOVINSKOM PODUZEĆU: PRIMJER TVRTKE AUREUS CAPILLUS D.O.O.}}, } @mastersthesis{efst:782, author = {{Vicković, Ana}}, title = {{ULOGA OBILJEŽJA LIČNOSTI U KONTEKSTU IMPULZIVNE KUPOVINE}}, }