diplomski rad
UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI
Diplomski rad

Brekalo, Katija
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Brekalo, K. (2019). UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508

Brekalo, Katija. "UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508

Brekalo, Katija. "UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508

Brekalo, K. (2019). 'UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508

Brekalo K. UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508

K. Brekalo, "UTJECAJ POVJERENJA NA LOJALNOST U E-TRGOVINI : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:535508