završni rad
PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI
završni rad

Klišanić, Dijana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Klišanić, D. (2020). PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618974

Klišanić, Dijana. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618974

Klišanić, Dijana. "PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618974

Klišanić, D. (2020). 'PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618974

Klišanić D. PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618974

D. Klišanić, "PERCEPCIJA POTROŠAČA O HRVATSKOJ KAO TURISTIČKOJ DESTINACIJI : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:618974