završni rad
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA
Završni rad

Šimić, Marija
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šimić, M. (2020). ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893810

Šimić, Marija. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893810

Šimić, Marija. "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893810

Šimić, M. (2020). 'ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893810

Šimić M. ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893810

M. Šimić, "ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U MARKETINGU HOTELA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:893810