prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE
Diplomski rad

Majić, Ana
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Majić, A. (2020). UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:575258

Majić, Ana. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:575258

Majić, Ana. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:575258

Majić, A. (2020). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:575258

Majić A. UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:575258

A. Majić, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MEDIJA NA PROCES ODABIRA RESTORANSKE USLUGE : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:575258