prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH
Završni rad

Kekez, Antonija
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kekez, A. (2021). UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075

Kekez, Antonija. "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075

Kekez, Antonija. "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075

Kekez, A. (2021). 'UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075

Kekez A. UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075

A. Kekez, "UTJECAJ INFLUENCERA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:152075