prikaz prve stranice dokumenta MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA
Završni rad

Elez, Šime
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Elez, Š. (2021). MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077481

Elez, Šime. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077481

Elez, Šime. "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077481

Elez, Š. (2021). 'MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077481

Elez Š. MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077481

Š. Elez, "MARKETINŠKE IMPLIKACIJE UTJECAJA DRUŠTVENIH MEDIJA NA FORMIRANJE STAVOVA POJEDINCA : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:077481