Grljušić, M. (2017). ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554
Grljušić, Matea. "ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554
Grljušić, Matea. "ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554
Grljušić, M. (2017). 'ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554
Grljušić M. ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554
M. Grljušić, "ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554