diplomski rad
ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA
Diplomski rad

Grljušić, Matea
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Grljušić, M. (2017). ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554

Grljušić, Matea. "ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554

Grljušić, Matea. "ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554

Grljušić, M. (2017). 'ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554

Grljušić M. ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554

M. Grljušić, "ULOGA MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI U MOTIVACIJI DONATORA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:327554