Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REFST
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Splitu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Preuzmi
PDF 1.1 MB
diplomski rad
22
6
UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA KONKURENTSKU PREDNOST PODUZEĆA SJEME D.O.O.
Diplomski rad
Irina Bobanović (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601030
Podaci o radu
Naslov
UTJECAJ DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA NA KONKURENTSKU PREDNOST PODUZEĆA SJEME D.O.O. : Diplomski rad
Autor
Irina Bobanović
Voditelj/Mentor
Marina Lovrinčević
(mentor)
Sažetak rada
Društveno odgovorno poslovanje osim zakonskih obveza podrazumijeva investiranje u ljudski kapital, okoliš i odnose sa dionicima. Rezultati provedenog istraživanja u poduzeću Sjeme d.o.o., o utjecaju društveno odgovornog poslovanja na konkurentsku prednost poduzeća, potvrđuju postojanje pozitivne korelacije između stupnja primjene društveno odgovornog poslovanja i ukupnih poslovnih rezultata/konkurentnosti.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje
konkurentska prednost
Sjeme d.o.o.
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
diplomski
Naziv studijskog programa
Turizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni naziv
magistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
mag. oec.
Vrsta rada
diplomski rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2017-08
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Socially responsible business, except legal obligations, implies investing in human capital, the environment and stakeholder relationships. The results of the research conducted at Sjeme d.o.o., about the impact of socially responsible business on the competitive advantage of the companie, confirm the existence of a positive correlation between the degree of application of socially responsible business and overall business results / competitiveness.
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:601030
Pohranio
Ivana Gizdić