završni rad
ANALIZA EKSTERNE OKOLINE PODUZEĆA PODRAVKA D.D.
završni rad

Antonija Jurin (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovANALIZA EKSTERNE OKOLINE PODUZEĆA PODRAVKA D.D. : završni rad
AutorAntonija Jurin
Voditelj/MentorMarina Lovrinčević (mentor)
Sažetak rada
U ovom završnom radu posvetilo se temi eksterna okolina poduzeća te je na primjeru poduzeća Podravka d.d. ona detaljno obrađena. U teorijskom dijelu se definirala okolina i njezina dva segmenta, a to su eksterna i interna okolina. Eksterna okolina se dijeli na poslovnu i opću. Spominju se također metode i tehnike za analizu okoline, a na primjeru poduzeća Podravka d.d. detaljno je analizirana tehnologija koja je jedna od najjačim Podravkinih snaga. U radu su prikazani najvažniji podaci vezani za promatrano poduzeće, kao npr. povijest, financijski podaci, tržišta, vizija i misija i zaposlenici. U posljednjem dijelu rada prikazan je portret i imidž poduzeća te najjače konkurentske prednosti, napravljena je SWOT analiza te su utvrđene prednosti, slabosti, prilike i prijetnje. Također je utvrđeno da je Podravka društveno odgovorno poduzeće koje vodi brigu o zaštiti okoliša. Iz analize tehnologije utvrđeno je da Podravka posjeduje iznimnu tehnologiju te da po tom pitanju nema konkurencije na području na kojem djeluje.
Ključne riječiokolina eksterna okolina SWOT analiza analiza tehnologije
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Throughout this thesis external analysis of Podravka p.l.c. was made. In theoretical part surrounding of the company was defined through two basic parts, external and internal surrounding. External surrounding has two parts, basic and business part. Methods and techniques for surrounding analysis were mentioned, and on the example of Podravka p.l.c. analysis of the technology were made, in detail, as it is one of their biggest advantages and they don't have any decent competitor in their industry regarding this matter. In the thesis are shown the most important information about the company, such as history, financial information, mission and vision, employees etc. In the last part, the SWOT analysis was made, and it showed all the advantages and disadvantages of the company through its strengths, weaknesses, opportunities and threats. Moreover it was shown that Podravka has corporate social responsibility and that they are taking care of their society.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)surrounding external surrounding SWOT analysis analysis of the tehnology
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:315711
PohranioIvana Gizdić