Skip to main content
Početna
O repozitoriju
Kontakt
EN
HR
REFST
Repozitorij Ekonomskog fakulteta u Splitu
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Preuzmi
PDF 649.07 KB
završni rad
15
7
STRATEGIJA RAZVOJA NOVIH PROIZVODA DELMATIUM
Završni rad
Doris Rade (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:232931
Podaci o radu
Naslov
STRATEGIJA RAZVOJA NOVIH PROIZVODA DELMATIUM : Završni rad
Autor
Doris Rade
Voditelj/Mentor
Želimir Dulčić (mentor)
Sažetak rada
Termin razvoj novih proizvoda koristi se u poslovanju za opisivanje procesa kojim poduzeće lansira novi proizvod ili uslugu na tržište. Razvoj novog proizvoda iznimno je rizičan proces, stoga postoje brojni razlozi neuspjeha novih proizvoda. Potrebe potrošača i aktivnosti konkurencije često su poticaj poduzećima da na tržište lansiraju značajno modificirane ili nove proizvode ili nadopune svoj proizvodni asortiman proizvodima koji su novi za poduzeće. U svrhu proširenja poslovanja i povećanja prihoda tvrtke razvijaju nove proizvode koji bi trebali zadovoljiti potrebe kupaca i potrošača. Tvrtka Delmatium prodaje gotove proizvode te je provodi fazu razvoja novog proizvoda i fazu lansiranja koja također prolazi određene razvojne faze.
Ključne riječi
strategija
razvoj
novi proizvod
Delamtium
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Mjesto
Split
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
DRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studija
stručni
Stupanj
stručni
Naziv studijskog programa
Management malog poduzeća
Akademski / stručni naziv
stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog naziva
bacc. oec.
Vrsta rada
završni rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016-09
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Term development of new products used in business to describe the process by which the company is launching a new product or service to market. New product development is extremely risky process, so there are many reasons for the failure of new products. The needs of consumers and competition activities often encourage companies that are marketed significantly modified or new products or updates its product range products that are new for the company. In order to expand business and increase revenues companies develop new products that should meet the needs of customers and consumers. The company Delmatium selling finished products and is carried out stage of new product development and launch phase, which also passes through different stages of development.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)
strategy development
new product
Delamtium.
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:232931
Pohranio
Ivana Gizdić