Režić, J. (2017). Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:056109
Režić, Jurica. "Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:056109
Režić, Jurica. "Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:056109
Režić, J. (2017). 'Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:056109
Režić J. Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:056109
J. Režić, "Marketing u funkciji financiranja sportskih subjekata u post tranzicijskim zemljama", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:056109