Cvitanušić, N. (2017). RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985224
Cvitanušić, Nera. "RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985224
Cvitanušić, Nera. "RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985224
Cvitanušić, N. (2017). 'RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985224
Cvitanušić N. RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985224
N. Cvitanušić, "RAZVOJ DIGITALNOG MARKETINGA I NJEGOVA PRIMJENA PRIMJER AMAZON : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:985224