završni rad
Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača

Antonio Škrinjar (2017)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Škrinjar, A. (2017). Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, Antonio. "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, Antonio. "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar, A. (2017). 'Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 25.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

Škrinjar A. Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 25.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928

A. Škrinjar, "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928