Škrinjar, A. (2017). Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928
Škrinjar, Antonio. "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928
Škrinjar, Antonio. "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928
Škrinjar, A. (2017). 'Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928
Škrinjar A. Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928
A. Škrinjar, "Utjecaj privatnih marki na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:796928