diplomski rad
UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA
Diplomski rad

Gudić, Antonia
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Gudić, A. (2017). UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:520547

Gudić, Antonia. "UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:520547

Gudić, Antonia. "UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:520547

Gudić, A. (2017). 'UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:520547

Gudić A. UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:520547

A. Gudić, "UTJECAJ NEETIČNIH PRAKSI OGLAŠAVANJA NA STAVOVE I PONAŠANJE POTROŠAČA : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:520547