Bošnjak, R. (2017). Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:735262
Bošnjak, Romana. "Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:735262
Bošnjak, Romana. "Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:735262
Bošnjak, R. (2017). 'Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:735262
Bošnjak R. Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:735262
R. Bošnjak, "Marketing u funkciji upravljanja imidžom banaka", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:735262