završni rad
Planiranje kao funkcija menadžmenta na primjeru poduzeća Jolly Jbs d.o.o.
završni rad

Ivana Bačić (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovPlaniranje kao funkcija menadžmenta na primjeru poduzeća Jolly Jbs d.o.o. : završni rad
AutorIvana Bačić
Voditelj/MentorAnita Talaja (mentor)
Sažetak rada
Planiranje je prva i najvažnija funkcija u menadžmentu. Od planiranja počinje svaki posao. Važno je isplanirati što će organizacija raditi. Glavne zadatke definira vrhovni menadžment. On definira strategiju organizacije, misiju, viziju i ciljeve. Bez njih ni jedna organizacija ne može uspjeti ali ni postojati. Nakon toga menadžment srednje razine planira zadatke svake organizacijske funkcije. Operativni menadžment planira najniže svakodnevne zadatka. Proces planiranja se sastoji od analize okoline, definiranja vizije, misije, ciljeva, definiranja strategije i planova te implementacija planova. Metode u planiranju su klasične i suvremene. Suvremene metode planiranja su scenarijsko planiranje, kontigencijsko planiranje, projektni menadžment i krizni menadžment.
Ključne riječiProjektni menadžment
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc.oec.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-05
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Planning is the first and the most important function in management. Plannng is the starting point of every bussiness. It is very important to plan what the organization will do. Top level management defines the main tasks. It defines organizations strategy, mission, vision and goals. There is no organization that can succed or exist without them. After that middle level management plans tasks for every organizational function. Operative management plans every-day, lower-tier tasks. The process of planning consists of analizing the surrounding, defining the vision, mission, goals, defining the strategy and plans, and implementing plans, Planning methods can be classic and modern. Modern methods of planning are scenarious planning, contingency planning, project management and crisis management.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:239433
PohranioIvana Gizdić