završni specijalistički
Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke

Tea Grčić Težulat (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Grčić Težulat, T. (2016). Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, Tea. "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, Tea. "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke." Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat, T. (2016). 'Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke', Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

Grčić Težulat T. Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke [Završni specijalistički]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134

T. Grčić Težulat, "Utjecaj integrirane marketinške komunikacije na imidž banke", Završni specijalistički, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:835134