disertacija
Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje

Sandra Jelčić (2014)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Jelčić, S. (2014). Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:899604

Jelčić, Sandra. "Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:899604

Jelčić, Sandra. "Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje." Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:899604

Jelčić, S. (2014). 'Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje', Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:899604

Jelčić S. Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje [Disertacija]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2014 [pristupljeno 24.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:899604

S. Jelčić, "Utjecaj percipirane kvalitete usluge na lojalnost kupaca na tržištu maloprodaje", Disertacija, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:899604