Radoš, M. (2018). UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad (Diplomski rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741
Radoš, Mara. "UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741
Radoš, Mara. "UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741
Radoš, M. (2018). 'UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741
Radoš M. UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad [Diplomski rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741
M. Radoš, "UTJECAJ BRENDA NA LOJALNOST KUPACA – PRIMJER LOVELY BAGS : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:372741