diplomski rad
UTJECAJ IMPLEMENTACIJE IT-a NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA BANKOVNIM USLUGAMA GRAĐANIMA
diplomski rad

Ivana Omrčen (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovUTJECAJ IMPLEMENTACIJE IT-a NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA BANKOVNIM USLUGAMA GRAĐANIMA : diplomski rad
AutorIvana Omrčen
Voditelj/MentorDaniela Garbin Praničević (mentor)
Sažetak rada
U radu su definirani pojmovi informatičkih tehnologija, elektroničkog poslovanja i predstavljeni su oblici elektroničkog poslovanja. Prikazano je na koji način razvoj i implementacija tehnologije utječu na poslovanje poduzeća. Predstavljene su vrste bankovnih usluge i prikazan je njihov razvoj od tradicionalnih prema modernim bankovnim uslugama. Detaljnije su opisane bankovne usluge internet bankarstva, mobilnog bankarstva i bezkontaktnog plaćanja. U radu obrazloţena je vaţnost zadovoljstva kupaca za poslovanje banaka i dati su faktori utjecaja na njihovo zadovoljstvo. TakoĎer je na temelju uzorka preispitano zadovoljstvo bankovnih klijenata uslugama internet i mobilnog bankarstva te bezkontaktnog plaćanja.
Ključne riječiinformatičke tehnologije elektroničko poslovanje bankovne usluge Internet bankarstvo mobilno bankarstvo bezkontaktno plaćanje zadovoljstvo kupaca.
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Poslovna informatika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPoslovna ekonomija
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper defines the terms of information technology, electronic commerce and presents forms of e-business. This paper presents how the development and implementation of technology affects the company's business. This paper presents types of bank services and shows their development from traditional to modern banking services. Internet banking, mobile banking and contactless payments are described in a more detailed way. This paper explains the importance of customer satisfaction for banks and provides the factors of influence on their satisfaction. This paper examines the customer satisfaction of internet banking, mobile banking and contactless payments.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)information technology electronic commerce banking services Internet banking mobile banking contactless payment customer satisfaction.
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:030512
PohranioIvana Gizdić