Haršić, I. (2018). MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213418
Haršić, Ivan. "MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213418
Haršić, Ivan. "MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213418
Haršić, I. (2018). 'MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213418
Haršić I. MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2018 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213418
I. Haršić, "MARKETING U SPORTU – HNK HAJDUK : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:213418