diplomski rad
KREIRANJE TURISTIČKE MARKE ZAOBALNE DESTINACIJE „CETINSKA KRAJINA“
diplomski rad

Mariela Katić-Kuredža (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovKREIRANJE TURISTIČKE MARKE ZAOBALNE DESTINACIJE „CETINSKA KRAJINA“ : diplomski rad
AutorMariela Katić-Kuredža
Voditelj/MentorNeven Šerić (mentor)
Sažetak rada
Svrha diplomskog rada bila je na primjeru Cetinske krajine ukazati na mogućnosti i potencijale zaobalnog dijela Dalmacije te ponuditi smjernice za njihovu turističku valorizaciju. Navedeno se ne ogleda samo u prilikama za širu lokalnu zajednicu Cetinske krajine, nego i u smislu preusmjeravanja turističkih tokova, rasterećenja obalnog dijela i obogaćivanju cjelokupne ponude Splitsko-dalmatinske županije. Rad je obuhvatio teorijski pregled relevantnih marketinških strategija, osvrnuo se na važnost holističkog sagledavanja turističke destinacije, te koristi od razvoja turizma za sve direktno i indirektno uključene dionike. U radu je također prisutna detaljna analiza postojećih i potencijalnih turističkih resursa Cetinske krajine, kao i čimbenika koji ograničavaju daljnju turističku valorizaciju. Empirijski dio rada upotpunio je sekundarne nalaze istraživanja te time pružio dublji uvid u prisutnu problematiku, mogućnosti, te ukazao na potencijalna rješenja. Doprinos diplomskog rada se osobito očituje u navođenju konkretnih smjernica za marketinško oblikovanje turističke marke Cetinske krajine, čija bi implementacija itekako doprinijela diversifikaciji i obogaćivanju turističke ponude cijele Splitsko-dalmatinske županije.
Ključne riječiTuristička marka zaobalne destinacije Cetinska krajina Marketinške aktivnosti
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaTurizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The main purpose of this thesis was on the example of Cetina County to emphasise the possibilities and potentials of the Dalmatian hinterland in the sense of their touristic valorisation. Above mentioned does not only imply the benefits for the local community, but also removing the pressure from the coastal part of Dalmatia, redirecting tourist flows and enriching the entire touristic offer of the Split-Dalmatia County. The thesis has presented the theoretical overview of relevant marketing strategies, putted the emphasis on holistic destination management and the benefits for all involved stakeholders. The thesis has also offered the detailed analysis of current and potential touristic resources of Cetina County, as well as the factors that are limiting further development of tourism. Empirical research has completed the secondary data research and, therefore proposed a deeper insight in current restrictions, opportunities and possible solutions. Thesis contribution is especially visible in the proposal of specific guidelines for creating a destination branding strategy in the case of Cetina County, whose implementation would surely support differentiation and the touristic offer enrichment of the entire Split-Dalmatia County.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Hinterland branding County of Cetina Marketing activities
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:373682
PohranioIvana Gizdić