diplomski rad
ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI PROMOCIJE MANIFESTACIJE
diplomski rad

Marina Kasalo (2016)
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
Podaci o radu
NaslovODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI PROMOCIJE MANIFESTACIJE : diplomski rad
AutorMarina Kasalo
Voditelj/MentorIvana Bilić (mentor)
Sažetak rada
Glazbene manifestacije se smatraju jednom od najbrže rastućih vrsta turističkih atrakcija. Ultra Music Festival je poznati festival elektroničke glazbe na otvorenom, čija se europska inačica već tri godine odvija u Splitu, te je odličan primjer velike glazbene manifestacije. Kako bi se manifestacija ovih razmjera uspješno odvijala u domaćinskoj destinaciji bitno je da ima značajnu podršku lokalnog stanovništva kao važnog dionika u organizaciji manifestacije. Korištenje odnosa s javnošću u svrhu promocije može znatno pomoći promotorima manifestacije u formiranju pozitivnog javnog mnijenja o manifestaciji. Cilj ovog rada je bio utvrditi i objasniti ulogu odnosa s javnošću u promociji glazbene manifestacije, te uočiti učinke djelovanja alata odnosa s javnošću na formiranje javnog mnijenja i doprinosa u stvaranju pozitivnog imidža o samoj manifestaciji. U svrhu testiranja postavljenih istraživačkih hipoteza korištene su metode: analiza medijskih objava, tzv. press clipping, te anketno istraživanje.
Ključne riječiglazbena manifestacija Ultra Europe festival odnosi s javnošću promocija javno mnijenje imidž
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet
MjestoSplit
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Organizacija i menadžment
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaTurizam i hotelijerstvo
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-05
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Music events are considered one of the fastest growing types of tourist attractions. Ultra Music Festival is a famous open air festival of electronic music, and its european version takes place in Split for three years now, and it is an excellent example of the great music event. To successfully organize event of this magnitude in host destination, it is important to have considerable support of the local community as an important stakeholder in event management. Use of public relations for the purpose of promotion can significantly help the promoters of the event in the formation of positive public opinion about the event. The aim of this study was to determine and explain the role of public relations in promoting music events, and observe the effects of tools of public relations on the formation of public opinion and contribution in creating a positive image of the event. Press clipping and survey research were used for the purpose of testing the set research hypotheses.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)music event Ultra Europe festival public relations promotion public opinion image
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:873169
PohranioIvana Gizdić