Burić, I. (2019). MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:459666
Burić, Ivana. "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:459666
Burić, Ivana. "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:459666
Burić, I. (2019). 'MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:459666
Burić I. MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:459666
I. Burić, "MARKETING NEPROFITNIH ORGANIZACIJA U REPUBLICI HRVATSKOJ : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:459666