Čondić, J. (2019). Uloga igranog filma u promociji turističkih destinacija : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:481546
Čondić, Josip. "Uloga igranog filma u promociji turističkih destinacija : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:481546
Čondić, Josip. "Uloga igranog filma u promociji turističkih destinacija : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:481546
Čondić, J. (2019). 'Uloga igranog filma u promociji turističkih destinacija : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:481546
Čondić J. Uloga igranog filma u promociji turističkih destinacija : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:481546
J. Čondić, "Uloga igranog filma u promociji turističkih destinacija : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:481546