Krolo, I. (2019). VIRALNI MARKETING : Završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:663186
Krolo, Ivan. "VIRALNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:663186
Krolo, Ivan. "VIRALNI MARKETING : Završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:663186
Krolo, I. (2019). 'VIRALNI MARKETING : Završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:663186
Krolo I. VIRALNI MARKETING : Završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:663186
I. Krolo, "VIRALNI MARKETING : Završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:663186