specijalistički diplomski stručni
UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA
Završni rad

Pelivan, Andrea
Sveučilište u Splitu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Pelivan, A. (2019). UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan, Andrea. "UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan, Andrea. "UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan, A. (2019). 'UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

Pelivan A. UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203

A. Pelivan, "UTJECAJ INSTAGRAM INFLUENCERA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA : Završni rad", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:124:546203